What doesn't kill you makes you stronger

Grabbarna på jobbet kallar mig för "Linkan" efter ikväll därav att jag linkar mig fram för att jag har en sån jädra träningsvärk. Som dom säger så har kärt barn många namn. Jag trodde att värken skulle försvinna efter passet idag men att springa på bandet gjorde ingen större effekt. Men ska man vara fin får man lida pin!

Jag längtar så mycket tills jag kommer hem om nån timme. Jag har tvättat idag så de är en renbäddad säng som väntar på mig där hemma, ofantligt skönt! Nu skulle jag bara ha haft en sån här kudde som liknar en killes arm/bröst så hade jag somnat ovaggad skulle jag tro. Äkta vara är ju självklart bättre men är man kräsen får man vara utan så att säga!;)




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan