Somebody´s me

Bodybalancen gick över förväntat bra. Jag vaknade idag med en träningsvärk från helvetet. De trodde jag inte, men den är ett faktum. Jag håller på att tvätta nu och att ta ner i källaren gick de hyffsat bra men då jag skulle upp.. Jag fick hålla i räcket som en gammal tant med benen raka och lät -ahh, oh, aj" tills jag var inne i lägenheten.

På drygt två timmar ska jag tillbaka till korpen och träna bort den här värken. De är de enda sättet att få träningsvärk att ge med sig, träna ännu mer. Den måste ge med sig med tanke på att jag jobbar från idag fram till på Söndag. Skulle den nu inte ge med sig så kommer jag vara en katastrof på jobbet. Det är tur att jag har så sjukt bra kollegor som måste stå ut med mig!:)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan