See the thing about you, that caught my eye is the something that makes me change my mind

Jag mår oförskämt bra med tanke på gårdagen. Jag har inte alls känt mig bakis idag, lite små trött men de är man väl nästan jämt? och de kanske inte är så konstigt med tanke på att jag somnade vid fyra halv fem imorse.

De är så härligt att slippa vara bakis. Då kan man ju faktiskt hinna njuta lite av dagen också. De tråkiga är bara att de händer typ en av 100 gånger som man mår såhär bra dagen efter kvällen före.

Om jag inte minns fel så skulle jag och träna med Nathalie imorgon, men vilken tid minns jag inte. Jag tror att de var bodypump vi skulle köra. Nåja, jag får ringa henne och höra!

Det blir nog en tidig kväll ikväll. Jag känner ett enormt sug efter att få krypa ner under täcket och bara ligga och mysa, eller så blir de i soffan med täcke och hela baletten!:)





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan