Forget people from you past, there is a reason they didn´t make it to your future

Sex timmar kvar och sen är jag ledig fram till sommaren. Det tror jag väl ändå inte att jag ska vara men imorgon är jag ledig iallafall och sen får vi se när jag får jobb nästa gång.

Jossan och Sofia var förbi hos mig idag och satt och surrade ett par timmar. Det blev som vanligt ett par rejäla skrattanfall. Jag och Jossan har rätt samma smak gällande killar men då de kommer till Sofia.. där dog nog både jag och jossan en stund, kanske även att sofia gjorde de.

När vi satt och pratade så började jag verkligen längta efter en familj och leva de livet. Köpa husvag, fara på semestrar, fira midsommar med alla andra familjer och deras barn, hälsa på någon en lördag kväll och man placerar barnen framför tvn, karlarna dricker en öl och vi mammor sitter och surrar om annat.

Jag själv har haft en helt fantastisk uppväxt och jag kommer att vara mot mina barn som mina föräldrar har varit mot mig. Mina barn ska få den uppväxten som jag fick. Fast jag inte vill ha barn inom dom närmaste åren så kan jag ändå inte låta bli att längta litegrann iallafall!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan