When im feeling angry and sad can you please make it stop?

Applåder till mig! jag klarade av att vara vaken i 24 timmar UTAN att somna. Dock är de nog för att jag satt med jocke inatt och typ 100 liter kaffe annars hade de blivit svårt.
Vi for från Sunderbyn 8:10 imorse och var framme i öjebyn klockan nio. Egentligen så borde jag inte köra bil då jag är så trött för då jag skulle hem från öjebyn så hade jag ingen hastighetsuppfattning och de blev ett par riktigt sega blinkningar emellan åt.

Jag somnade jäklat direkt jag la mig i sängen och sen vaknade jag vid halv fem. Jag var helt säker på att jag skulle sova ännu längre än så, så jag hade ställt klockan på sex.

Nu ska jag vila i en halv timma och sen börja rulla mot Öjebyn för att hämta en ny bil och sen rulla upp till Sunderbyn!





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan