What dosen´t kill you make you stronger

Vilket väder de är ute idag. Jag känner inte alls nått sug att gå utanför dörren idag. Jag skulle vilja stanna inne med en tekopp, tjocksockar, och mjukiskläder heeela dagen.
Tyvärr kan jag inte de för jag ska strax hoppa in i träningskläderna och bege mig till korpen med Nathalie.

Ikväll vet jag då faktiskt inte vad som händer. Nyktert blir de då iallafall de vet jag! Jag har en hel del kompisar som är nykter idag och de känns faktiskt bra att jag inte är ensammen om att vara en tråkmåns!;P Jossan var sugen på att spela COD så mest troligt hamnar jag i hennes soffa, skrikandes och spelar tv-spel!:)

Nåja, hoppa in i träningskläderna och släpa arslet till korpen!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan