Varje gång är som den första gång vi sågs Även om det är över nu Allting har förändrats Men du finns kvar Allt var svävande men nu så ser ja klart

Herregud! igår var jag redo att gå och lägga mig klockan sex, SEX fattar ni?! jag var så djuriskt trött. Dock orkade jag hålla mig vaken till elva.

Idag har jag tänkt fara runt Piteå och hälsa på lite släkt. Jag ska först till Hortlax och hälsa på gammlen och sen fortsätta runt. Ikväll blir de åter igen en sväng till korpen med Nathalie. Jag har en sån jävla träningsvärk sen igår så jag borde få en medalj för att jag har tagit mig upp ur sängen!

Jossan skickade nyss ett sms om ett lir. Vi har blivit besatt av COD. Ni ska höra oss. Vi sitter i hennes vardagsrum och skriker. Säger saker som bara nördar gör. Vi slog vårat rekord igår kväll och tog oss till level 28 och nu ska jag gå upp till henne och slå ett nytt!;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan