There's so much going on It gets hard to breathe When all my faith has gone You bring it back to me

Nog är de en jädra tur att jag är ensammen, att jag lever själv. För skulle jag ha haft en pojkvän så skulle han nästan aldrig få se mig!

Chefen ringde nyss så de blir nattjobb i helgen i sunderbyn. Halv elva ska jag befinna mig i öjebyn så vi kan fara iväg. Dock sitter vi två stycken så inatt är de jag och Joakim, tack och lov för de! Vi laddar upp med film och spel så förhoppningsvis går natten bra. Sen slutar jag åtta imorgon så jag kommer att vara vaken i över 24 timmar, jag kommer vara död!

Jag skulle jobba fyra dagar den här veckan, de blev istället onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag och slutligen torsdag.

Jag klagar inte, de finns dom som inte har nått jobb alls och jag absolut älskar mitt jobb!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan