Och jag vet inte vart jag är jag är med men aldrig riktigt där.

Jag fick hem taxfree katalogen idag och nu ska de beställas så att man har nå blött på flygplanet ner till Gran Canaria. De är 30 dagar kvar innan vi far och jag har jobb i princip hela tiden tillsdess så jag tror att tiden kommer att gå riktigt fort. Jag ska klä på mig och gå upp till sun tan och sola i 20 minuter och sen göra de 1-2 ggr i veckan så att man inte ser ut som en alvedon när man ligger på stranden.

Igår sjugo i fyra ringde dom från vårdlag ett och frågade om jag kunde jobba en Etur. Jag hade duschat, klätt på mig, sminkat mig och satt mig i bilen på 20 minuter så till alla som tycker att jag är seg på att göra mig färdig, där fick ni. Jag var som en vässla igår! Jag är ledig fram till Lördag 07.00  och sen jobbar jag söndag, måndag så jag vet vad jag ska göra i helgen!


Nu fick jag frossa, mot Sun Tan och få lite värme!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan