Now and then I think of when we were together Like when you said you felt so happy you could die Told myself that you were right for me But i felt so lonely in your company

God morgon! Jag somnade vid halv 10 igår kväll. Jag var hur trött som helst sen steg jag upp halv 10 idag, 12 timmars sömn, jag behövde de!

Vågen visade -2 kg idag. Två kilo på en vecka är fan inte fy skam! Efter att jag hade stått på vågen så gick jag till garderoben, slet fram en kjol som har suttit åt, slet på mig den och den slank på hur lätt som helst, sen satt den som en smäck också. Det blev en riktig egoboost! Nöjd blev jag! att två kilo kan göra så mycket?

Nåja, nu ska jag göra de sista som borsta tänderna, packa ner lunchen, bädda sängen och sen iväg och jobba 11.45-21.30!






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan