the truth was there all along tell me how did we miss it?

Vilken härlig känsla att vakna idag och INTE vara bakis, pigg som en lärka en söndag? underbart!
Igår var en bra dag, riktigt bra. De blev hundutställning, middag hos mig, bio och ett nytt äventyr. Jag kom inte isäng förens tre inatt och började 7 idag. Men att jag är trött idag är helt klart värt de!

Den här dagen började däremot mindre bra. Jag kom till jobbet kl 7, för höra att de är panik på dom andra vårdlagen eftersom att två hade försovit sig, och dom hade glömt att ringa in en vikarie så på ett vårdlag var en själv och de andra vårdlaget var tomt. Jag har försökt få ut vikarier i 1½ timma men till sist lyckades jag. Jag hoppas att resten av dagen blir lugn. Då jag kommer hem ska jag hoppa in i min onepiece och nöta SATC tills ikväll!:)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan