One of us is cryin, one of us i lyin in her lonley bed, staring at the ceiling wishing she was somewere else insdead

Att ställa klockan tidigt en dag då man egentligen kan sova hur länge man vill för att träna, de är karaktär. Jag som älskar att sova och speciellt länge, ställde klockan på 9 (vilket jag inteskulle ställa klockan på en ledig dag) för att fara till korpen och köra ett spinning och corepass. Dag träning kan nog vara de bästa, man har tränat och sen hela dagen kvar. 

Förresten, jag heter Pernilla Häggström och jag är en shoppoholic! Efter träningen idag så skulle Rebecca in på systemet och sen följde de med ett par nya jeans och en tröja hem till mig. Det går inte att vara på stan utan att jag ska handla nått, Fönstershoppa är inte länge ett alternativ för mig. Det ha nya kläder är för mig samma känsla som att vara nykär de pirrar i magen, de är verkligen zsa zsa zsu!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan