I've been waiting on my own too long And when you hold me like you do It feels so right

Alltså, det hände en sjuk grej nyss!

Jag har sömntabletter men är inget större fan av dom så jag tar en en gång per halv år typ. Men ikväll så tänkte jag ta en för att jag har sovit så dåligt dom senaste dagarna, eller veckan så vilket jag gjorde. Jag la mig i sängen och mycket riktigt så blev jag trött, riktigt trött.
Jag blundade och kände att jag höll på att somna, och sen en mico sekund somnade jag till, vaknar och är hur pigg som helst? Betyder de att jag är utvilad nu?

Nu vågar jag inte ta en till för då är jag rädd att jag inte vaknar imorgon bitti ( jag börjar jobba klockan 7) eftersom att upplösningstiden på tabletterna är så lång.. Varför, varför, varför kunde jag bara inte få somna? jäkla skit!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan