Come up to meet me, tell me you're sorry.

Den här dagen har varit skön. Lugn och stillsam!
De var faktiskt rätt skönt att stiga upp halv nio idag. Ingen stress alls har de varit. For till tandläkaren, hälsade på hos mamma på hennes jobb, åt middag hos dom, for och drack kaffe hos Mattias E och fick se hans lägenhet, hem städa undan lite och en timmas promenad med anna, ev och johan!

Det känns som att jag verkligen har fått ladda om lite krafter idag och de var verkligen behövligt. Idag ska jag försöka vara uppe länge så att jag sover länge imorgon eftersom att jag ska jobba imorgon natt, mobilen ska då vara av annars vet jag vad som händer!:P

Nu har jag en dejt med min soffa och den kommer att vara hela kvällen!;)








0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan