with or without you?

Jag är slut som artist. Nu skulle jag vilja sova i flera dygn på rak och de skulle jag säkert kunna göra med korta pisspauser och rökpauser. Imorgon är jag ledig och jag ska sova länge!! Jag tror att jag tar de sena spinningpasset så att jag slipper att ställa klockan och kan vakna av mig själv. Det kändes mest rätt!

Idag har allt jävlats på jobbet, ALLT! Jag har inte varit på såhär dåligt humör på sjukt länge. Där ett tag så trodde jag att ett mentalt sammanbrott var ett faktum.. så illa var det faktiskt.

Nu ska jag gå över till Martina, dricka kaffe, surra tills hon ska jobba och sen ska jag dö i min soffa med täcke och kudde, sounds good to me!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan