Remember those walls I built Well baby they're tumbling down And they didn't even put up a fight They didn't even make a sound I found a way to let you in But I never really had a doubt

Borta bra men hemma bäst. Nu har jag precis kommit innanför dörren och ut från duschen.

Vi har haft så sjukt roligt. Festat på kvällarna och kört skoter på dagarna. Vi har haft strålande sol vilket gjorde de hela mycket bättre.
Tyvärr så blev jag sjuk igår så de blev en tidig kväll för mig och nykter. Idag har jag bara legat i stugan medans dom andra har kört skoter MEN jag får skylla mig själv då de är så typiskt att vara efterklok. Vi har ju sprungit över till varandras stuger på nätterna då de har varit svinkallt och vi har varit lite klädda.

Det här ska vi göra om och de inom en snar framtid.
Nu ska jag kurera ner mig i soffan och kolla på bb sen ska jag sova i min älskade säng och jag kommer förmodligen sova som en stock. Och imorgon ska jag sova och inte vakna klockan 6 som vi har gjort varenda dag!:)





























0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan