Come back. So we can play together

På två och en halv timma hoppar jag av nattskiftet och rullar hem mot en mycket efterlängtad säng, lycka! tyvärr blir inte lyckan så långvarig eftersom att jag bara får sova till max 12. Jag ska nämligen vara hos frissan klockan ett suck, pust och stön! Jag hade helst sovit bort hela dagen imorgon endast för att jag hade haft möjlighet att få göra det för jag gör nämligen helg efter detta pass.

Tre dagars ledighet känns lyxigt med tanke på att jag inte har varit ledig mer än en dag i stöten på jag vet inte hur länge! I helgen ska jag ladda batterierna. Det verkar som att de blir fest men egentligen så hade jag bara velat vara hemma.. Ligga i soffan med tjorvigt hår, inget smink och dom fulaste absolut tänkbara mjukisbyxorna som jag hittar i garderoben plus en gammal urtvättad tröja och en kanon bra film, de hade nog varit de ultimata.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan