you remind of a boy that I once knew and this is why I just can't get it with you

Jag har inte varit hemma på hela dagen. Först jobbat, hem till Anna och käka middag och sen till linn i ödemarkerna och fika för att hon har fyllt år.
Hela dagen har gått och fort gick den.

Jag funderar på om man skulle ha klätt av sig, dykt in i morgonrocken och på med nå varma tjocksockar? det kändes mysigt.
Men jag har ett problem, jag har ingen snus!! hur ska jag kunna lägga mig och sova utan snus? det går ju bara inte. Det är ett obligatoriskt måste innan jag ska sova, en snus. Jag kommer ju att klättra på väggarna inatt. Jag ids bara inte gå ut i den här kylan och ner till shell. Jag får lov att klara mig, eller så önskar jag efter ett mirakel att det dämper ner en KRONAN WHITE i brevinkastet ;)






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan