The silence between us defends each other’s fear, of a broken heart

Vilken energi jag har haft idag. Helt galet!
Då jag vaknade så började jag nästan direkt med att plocka bort julen och städade lägenheten, rensat ochstädat alla garderober vilket tog sisådär 3 timmar. Då jag ändå höll på så slog tanken mig "varför inte tvätta?" så jag sprang ner till tvättstugan och tur som jag hade så fanns det en tid. Sen duschat, hunnit till apoteket, tagit en kaffe på nodo och följt martina till ICA. Det lät lite de där men det har varit fullt upp hela dagen. Först nu har jag kunnat som sätta mig ner utan att känna stress.

Det var skönt att få allt det där gjort då jag var ledig. Imorgon är det jobb och hela dagen, 11.15-21 så hela dagen går åt imorgon.
Nu har jag tänkt att lägga mig i sängen som är renbäddad, kolla på tv och förhoppningsvis somna snarast!:)







Over and out


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan