See the thing about you, that caught my eye Is the same thing that makes me change my mind

Galen helg IGEN!
I fredags kl 10 på kvällen kom jag & martina på att vi skulle festa? så in i duschen, på med sminket och klackarna på fötterna. Vi stack till challenge, surrade, kollade lite på tarmgas osv.. Helt okej kväll och gud vad jag älskar impulser!!
Igår blev det en planerad fest. Jag bjöd brudarna på mat och sen festade vi lite här. Vid 10 gick vi vidare och jag hamnade på något konstigt sätt på en galen fest. Sen blev det åter igen challenge dock sög de där igår så jag knallade hem. Men helgen i helhet har absolut varit KUNG! och förhoppningvis så dröjer de inte så länge innan det blir någon mer galen helg.

Imorgon blir det träning och en hård sådan. Det behövs efter helgens kraftiga kalori intag. Så det blir helt klart spinning och sen funderar jag på att springa några kilometer på rullbanden. Vi får se vad de blir men något i den stilen.

Jag ska allderles strax krypa till kojs. Jag är rätt sliten efter helgens bravader och nästa helg blir nykter:)












0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan