I'm that star up in the sky, I'm that mountain peak up high, I'm the world's greatest, I'm that little bit of hope

Vilken kväll.. jag vill att alla kvällar ska vara som den här. Vi.. järngänget har suttit på Nodo sen sex, druckit öl, surrat, skvallrat, snackat skit och bara njutit av varandras sällskap. Jag älskar verkligen er.. Ingen kommer någonsin kunna ersätta er. Ni är dom bästa av dom bästa!
Jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan mina vänner. De är ni som jag vill tillbringa mitt liv med!

Jag skulle aldrig ha varit där jag är idag om det inte hade varit för er. Inte ens halvägs..
För er går jag över berg & dalar, eld och vatten! Ni kan alltid räkna med mig som jag alltid kan räkna med er!

Jag älskar er!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan