I'm a little more careful, perhaps it shows But if I lose the highs, at least I've spared the lows

Galna nyheter! På två veckor flyttar jag till en 2:a? det blev snabba ryck där.. men fan vad skönt med ett sovrum. Dock flyttar jag bara runt hörnet och in i martinas lägenhet som blir prästgårdsgatan 75B. Det blev mycket nu. Jag ska tapetsera om också så jag har valt tapeter idag och jag tror att det kommer bli grymt! Jag hade ju egentligen täntk att bo i den här lägenheten iallafall så länge jag är själv MEN.. jag blev less så jag tar en 2a fast jag lever solo.
Lycka!

En annan sak som jag måste fråga, skit töntigt och barnsligt men.. är det bara jag som har skit stor fobi för att köpa toapapper?! jag hatar det, jag får ångest då jag måste köpa toapapper och jag skulle kunna fara minuterna före affären stänger bara för att slippa att folk ska se mig bära på det. Helt otroligt!


Nåja, nu ska jag bege mig till korpen och spinna!

over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan