Even when I'm a mess I still put on a vest with an S on my chest, Oh yes I'm a Superwoman

För er som aldrig har varit på spinning måste bara få höra att det är absolut de bästa som finns. Jag skulle kunna spinna varje dag, dock är jag bara på dem som är 1 timma och tyvärr så är dem inte varje dag, men nästan;)
När man går därifrån så känner man sig lätt, förstår ni? lite som att man svävar. Att sitta där och trampa till musiken och känna hur adrenalinet pumpar ut i varje ådra i kroppen är helt magisk, och då man tror att man har nått toppen av vad man orkar då trampar man bara ännu mer.

Nu ska jag ta en lång, varm och väl behövlig dusch. Sen tänkte jag krypa ner i sängen, titta på lite tv och bara mysa!







0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan