när man gör mod av sorg

Lät han in, lät han ta
Lät mig tro vad han än sa
Jag lät dig gå, sväva på moln
Tills han slet mig i stycken
Spotta på mina sår
Men ser det ut som om jag sörjer dig,
Mer som om jag höjer dig

För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag

Jag gråter bara i regnet
Super stolt, han vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men vaför vill du stå med mig i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet

Gav han allt, allt jag kan ge

Ville ha mer, de är sån han e
Ensam men stark, de är sån jag blev
Litar inte på någon och allt är hans fel
Men ser det ut som om jag lackar,
nej mer som om jag tackar dig

För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan