längtar efter något som kan rädda mig

Är de inte helt crazy bananas att de är FYRA dagar kvar till julafton? Jag har inte ens hunnit få julkänsla, trots att jag har bakat, julpyntat, druckit glögg och lyssnat på julmusik. Det är väl för att tiden går så himla fort. Jag skulle vilja bromsa tiden lite grann, de går för fort för mig. Jag hinner inte med! Om tiden fortsätter i det här tempot så lär jag vara 80, gråhårig och bo på ålderdomshem inom ett par år. Jag behöver mer än ett par år, jag ska ju hinna resa, träffa massa nya människor, skaffa barn, köpa hus, fara på en jäkla massa semestrar med husvagnet som jag har planerat att köpa då jag blir äldre. Så tiden måste sakta ner lite.. jag hinner inte med allt annars!


förra julafton som känns som igår


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan