Är de lugnt ifall jag kallar dig för baby? alla dessa namn dom gör mig crazy!

När jag vaknade idag så var jag på svin bra humör och jag är fortfarande på ett strålande härligt humör, Jag går bara runt här i lägenheten och ler och känner välmående. Varför vet jag inte. Men vilken känsla de är. När man känner att idag kan ingen eller inget få mig att bli på dåligt humör, ingenting kommer kunna få mig att må dåligt.
Trots att jag har jobbat sen i onsdags och kommer att jobba fram till Torsdag 01.00. Inte ens tanken på nio arbetsdagar i rad tynger ner mig, inte ens att jag egentligen har massor att göra kan få mig bli på dålig humör!

Jag ska allderles strax bege mig mot coop och hämta ut mina kläder som jag har beställt, sen ska jag fara och jobba natt. Vilken bra dag de här är!





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan