And I will stand for my dream if I can, Symbol of my faith in who I am

Jag kan bara älska att träna på morgonen. Hela dagen går så lätt efter att man har tränat. Idag, som varje onsdag då jag är ledig så blev de 30 minuter spin och 30 minuter core. Det känns som att det kommer nalkas träningsvärk imorgon, speciellt i magen och ryggen.

En av mina chefer ringde för ett tag sen och ville att jag skulle komma och jobba natt, de ska bli spännande. Ett helt nytt vårdlag och de bästa är att jag jobbar inte själv utan där är man alltid två så de ska bli spännande att se vilken stjärna man ska jobba med. Sen imorgon är de en snabbvila som gäller, upp köpa sista julklappen och sen iväg och jobba kväll, pjuh! jag vet en som kommer somna himla gott imorgonkväll!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan