You smile in my face then rip the brakes out my car

Inatt låg jag vaken till drygt fyra på morgonen. Jag ville verkligen sova men min hjärna kunde inte sluta att prata med sig själv. Vilket resulterade i att jag sov för länge, igen!

Idag nalkas de träning. Egentligen har jag verkligen ingen lust att träna men jag har inget val, jag måste. Efteråt kommer jag inte ångra mig och de är de som får mig att ta dom tunga stegen dit. Jag har nog lite karaktär iallafall.
Men före träningen så måste jag göra middag och dammsuga. Jag har en hel sandlåda i min hall och jag har ignorerat den allt för länge nu, Den växer med stormsteg!


Förövrig tredje rökfria dagen och idag känns de faktiskt lite bättre!






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan