Why'd you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated

Det är måndag idag men de känns som söndag. De har varit mycket i helgen, eller ska jag säga veckan? jobbat som en idiot och sen några fester på de. I torsdags körde jag och anna en impuls fest och gick ut på kalles, lördag satt vi och grillade fram till klockan var 1 utanför mig och igår blev det tre groggar förövrigt tre jävligt onödiga groggar.. Idag undrar jag varför jag inte bara gick hem och sov!

Idag är min enda lediga dag och den går för fort. Jag vill fortsätta vara ledig! Imorgon börjar jag att jobba på 25:an och jobbar tisdag,onsdag och torsdag. Jag har på känn att de kommer att bli några tunga pass den här veckan och vi får väl se hur mycket jag orkar jobba. Just nu är jag vara tom, hela jag är bara ett skal, inga känslor eller tankar alls. Bara tom!


















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan