Normally I try to run And I might even want to hide Cause I never knew what I wanted Til I looked into your eyes

Oh herre gud! idag blev det ett 15 timmars arbetspass för mig och jag kan tala om att de känns i kroppen och i huvudet att de var sjukt länge sen jag tog på mig dubbla pass på en dag. Först började jag en a-tur på 25:an och sen ringde chefen från rättpsyk och undrade om jag kunde jobba en c1a och visst kunde jag de arbetshäst om jag är så då jag slutade på 25an så blev de att fara hem, öppna nyckelskåpet som är precis innan för dörren, byta nycklar och sen iväg igen. Det tog ungefär 10 sekunder om ens de och så länge har jag alltså hunnit vara hemma sen halv 7 imorse.
Det här kommer att klirra riktigt fint i kassan då lönen kommer i Maj!
Imorgon har jag en a-tur och sen är jag ledig fram till lördag klockan 7 då jag har nästa a-tur för att sen vara ledig söndag och sen tåga igång med en full arbetsvecka igen! Nu flyter jobben på riktigt bra.

Nä, jag är så fruktansvärt trött och ska de finnas en chans att jag ska kunna vakna av klockan imorgon så är de bäst att hoppa i säng, jag kommer att sova som en klubbad gris!;)




Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan