Vad har jag gjort för att förtjäna dig?

Då har Jocke farit hem. Det fattas någon här hemma hos mig nu. Det känns så fruktansvärt tomt. Nästan så att det ekar. Det är en hemsk känsla. Att man förväntas att han ska sitta i soffan då man kommer in i tvrummet eller att han kommer och pussar en i nacken då man diskar.

Men jag far ner till han nästa gång och det blir nog i oktober. Så om drygt 3 veckor så är jag i hans armar igen and i can´t wait.

Nu ska jag fara och jobba på psyket en kort kväll. Det känns bra att få ihop en liten slant och förhoppningsvis så blir det mer jobb här framöver.





Jag lovar att jag ska göra allt för att göra dig lycklig!



1 har kommenterat

Jocke "Mannen-Myten-Legenden"

Tack gumman!

Jag avger ett likadant löfte åt dig =) <3

2010-09-17 21:11:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan