Dricka eller inte dricka det är frågan?!

Idag blir det att äta surströmming hos martina. En sur strömming är en god strömming. Dock ska jag inte äta så jävla mycket så att jag töjer ut magsäcken men en klämma ska väl gå ner^^
Sen den stora frågan.. Ska jag dricka ikväll? jag vet inte. Jag känner inte riktigt något sug så det kanske bara blir att ta en öl eller två. Jag tror då inte att jag ids gå ut på någon krog iallafall.
Men det återstår ju att se. Jag känner inte riktigt för att vara bakis imorgon heller.

För övrigt så har jag tvättat bilen idag. Pärlan skiner som om hon vore ny! Sen satte jag mig på mammas motionscykel och cyklade 1 mil plus 50 situps. Det känns bra att få komma igång med lite träning!;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan