Never give up on the good times

Då var jag tillbaka på piteås gator igen, tragiskt! jag avskyr den här skit staden.
Men jag har ju fått en ny granne och en bra sådan. Öhman har nämligen flyttat i huset brevid, så då jag vaknade imorse så kokade jag kaffe och gick upp till honom och bjöd på en kaffetår.

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska äta middag och sen ska jag sätta mig på cykeln och träna lite. Sen berättar mamma att hon har kvar mina skidor som jag hade förr och dom är ju i toppskick så i vinter blir det att skidra. Jävlar nu ska jag bli fit!
Sen har jag funderat på att sluta röka på allvar denna gång. Det känns så meningslöst att träna och sen ska man röka, och varför ska jag både snusa och röka? helt onödigt.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan