Ett mirakel!

Vilken magisk kväll det var igår. Shit vad kul jag hade. Jag skojjar inte då jag säger att det tok 3 timmar att fixa till sig igår. Jag var då utklädd till Cruella de vil.
Vi förfestade hemma hos Martina där det var mer av ett korvparty, 4 tjejer och 10 killar. Sen for vi ut på statt där det var packat med folk. Jag blev inte ute så länge utan gick hem där vid 1 tror jag.

Då jag vaknade imorse så mådde skit bra. Kanske beror på att jag fortfarande var full? Tydligen då tröck jag i mig en hel jäkla 70is igår. Men efter någa timmar så började jag att må skit. Det är nog trots allt inte så underligt att jag har mått piss resten av dagen.
Nåja, hela kvällen var fantastisk och det var länge sen jag hade så kul. Dock så planerar jag en hel del vita helger här framöver.









0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan