Som pricken över i:et

Vilken dag det har varit.. Började ju jobba klockan 10 och sen dess har det varit fullt upp. Enda gången som det har varit en lugn stund var då jag hade min rast. Sen som sista 5 timmarna var ett rent helvete. Fick larm och blev tvungen att springa till vissa vårdtagare för att hinna. Då förstår ni? springa i snöstormen? kul? nae..
Nu har jag tagit en lååååååång kokhet dusch och den satt ju där den skulle.
Imorgon är jag ledig och som det ser ut så är jag ledig ända fram tills nästa torsdag. Förhoppningsvis så ringer dom om lite jobb annars hinner jag bli galen.

Imorgon blir det iallafall att tvätta, hälsa på mormor, middag hos mamma och simma!:)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan