segt

Det var en seg morgon imorse men även jag vaknade så småning om. Det har ändå varit en bra dag på jobbet. Till en början så blev jag så arg så att jag ville grina men efter ett tag så lugnade jag ner lill fågel hjärtat;P
Dagarna går ändå fort, speciellt då jag jobbar med Anna för vi har så himla kul!

Efter jag slutade så for jag hem till mamma/fredde och åt, handlade, promenad, solat och nu sitter jag med färg i håret. Jag färgar mörkbrunt men det ser ut att bli svart:P jaja, det far ändå ut från mitt hår så himla fort. Då jag har duschat så blir det att måla naglarna och sen hoppa i säng.

Imorgon är det åter igen jobb. Dock är det en 7-12 tur så imorgon ska jag städa lägenheten då jag slutar så att den är ren och fin innan helgen!:)




Cya!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan