less, satans less!

Att jag sitter här vaken är näst intill ett mirakel. På två nätter kanske jag har sovit 5 timmar. Lördag till söndag sov jag från tre på natten till tjugo över sju på morgonen och så var jag vaken hela gårdagen för att kunna somna och inatt känns det som att jag inte har sovit alls. Ena sekunden har det varit för varmt, sen för kallt och tusen myror i benen. Jag har mest legat och vridigt mig och jag har som mest bara slumrat till så jag känner mig inte alls utvilad. Nu är jag less på att jag inte får sova hela nätter. Jag kan inte minnas sist då jag sov hela nätter utan att vakna.

Nu fick jag slita upp mig själv fast jag kändes förlamad. Det var som att sängen drog ner mig i sängen samtidigt som jag försökte ställa mig upp. Jag hoppas att jag får sova inatt och nätterna efter det för jag jobbar hela veckan och jag ids inte vara en zombie på dagarna!


Nåja, jobbet kallar 7-16

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan