24/11-10

Idag har det varit full rulle. Eller mja, det har inte varit stressigt iallafall. Men jag har alltid haft något att göra. Jag sov till halv 11 idag vilket förvånade mig rätt mycket eftersom att jag trodde att jag skulle sova till minst 12. Då jag vaknade satte jag på en tvättmaskin, surrade med martina, åt frukost.
Vid 3 kom mamma och fredde hit. Vi julpyntade och sen gjorde vi mat tillsammans. Nu ljög jag, fredde gjorde mat och jag och mamma städade lägenheten. Då vi var klara så bjöd jag dom på lite glögg ch sen satt vi och pratade lite gamla julminnen. Förresten tusen tack för hjälpen, ni är bäst!

Nu sitter jag här och beundrar allt mitt pynt. Det är så mysigt så jag vill nästan inte sova inatt. Jag tror att jag ska gå och lägga mig i min renbäddade säng och beundra min fina julgran som lyser så prydligt eller kanske julstjärnan eller alla tomtar?  det är helt enkelt mycket att beundra just nu.

Imorgon blir det åter igen en liten sovmorgon. Jag börjar jobba 11.15 så jag får sova ända till kl 10. Grymt härligt!


Cya!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan