typiskt!;P

haha varje gång jag är ledig, observera VARJE GÅNG! när jag äntligen får sovmorgon och kan sova iprincip hur länge jag vill så ringer alltid folk och väcker mig!;p men det roliga är att när jag jobbar och är vaken klockan 7 då ringer ingen.. igår när jag äntligen skulle sova så ringde pappa, sofie, mamma, vakansen INNAN klockan var halv 11 och det ringde 100 gånger till martina också plus att elina den lilla räven kom och plingade på dörren klockna 9. Idag så ringde vakansen klockan 8 och sen bea :) det slår aldrig fel!;) nåja, skit samma! bra att någon ringer iaf^^


idga ska jag städa trappuppgångar och sen ska jag till stan och köpa hårfärg. och kanske något annat!;) imorgon bär det av till malå och kollar på VM i skotercross. Jag längtar!! det ska bli så jäkla kul och på kvällen blir det paaaaartey!!!!!!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan