Slut på kontot!

På en timma eller så kommer anna hit och jag antar att hon ska hämta upp mig. Sen ska vi fara till Öb, willys och dollar och handla lite mat. Jag har tomt i min kyl och det mådar inte gott. Det blir nästan en premiär handling på willys för sist jag var där räknas inte för då köpte jag bara 2 kaffepaket och nå trosskydd.

Sen  har jag fått ännu mer jobba. Jepp! Fredag, Lördag, Söndag! nog för att jag tror att jag ska vara ledig söndag för att jag har jobbat 3 helger irad och nu hade vi planerat att gå ut på lördag kväll och jag tycker att jag förtjänar att få gå ut en kväll faktiskt för dom senaste veckorna så har jag bara jobbat och inte umgåtts nått med kompisar så jag hade som reserverat lördagkvällen och söndag morgonen till mina kompisar. En dag i månaden förstjänar dom att få iaf!;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan