Pirr

Jag har massa fjärilar i magen. Det måste vara tusentals iallafall flera hundra! Det pirrar så mycket i magen på mig så jag kan nästan inte sitta still. Jag pendlar mellan att försöka att andas normalt och hyperventilera. Sen mitt i allt så kan jag komma på mig själv att jag inte andas alls och måste då påminna mig om att ta några djupa andetag. Det kittlas. 
Jag känner hur jag bara blir mer och mer nervös och fjärilarna blir bara fler och fler. Dom växer eller försökar sig i min mage. Samtidigt som det är lite obehagligt så på något sätt så vill jag inte att som ska försvinna heller. Jag är nervös och fullkomligt livrädd men samtidigt så är jag fruktansvärt förväntansfull!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan