Måsten!

Idag har jag massor att göra. Grymt jobbigt. Men jag måste verkligen städa och min tvättkorg är fullproppad så jag måste tvätta. Verkligen super kul!:P men det måste ju göras om man vill ha rena kläder och rent i lägenheten. Synd bara att jag måste göra det. Mamma, vart är du när jag behöver dig?;) skämt och sido!

Igår blev det en lugn och städad kväll. Peppar peppar!! Det här är första gången på jävligt länge som jag vaknar upp dagen efter jag har festat och INTE har ångest. Helt otroligt! men jag hade riktigt roligt och såhär ska det fortsätta. Nu blir det då nyktert fram till PDOL:)

Nu ska jag börja bocka av lite måsten men först ska jag dricka lite kaffe!;P









0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan