Jag älskar dig. Har alltid gjort och kommer alltid att göra!

Det här har jag tänkt skriva länge och länge tänk ägna åt dig. Mitt största hatobjekt när jag var liten, Den jag alltid bråkade med och den jag alltid avskydde men innerst inne älskade mest av allt på hela jorden. Den människa som alltid skulle vara liten i mina ögon. Han som jag ska och kommer att skydda, försvara, stötta och ha gränslös kärlek till i hela mitt liv!

Sen du föddes så har jag alltid känt ett stort ansvar till dig, min älskade lillebror. Fast du nu är vuxen men i mina ögon fortfarande är liten. Jag kommer alltid att finnas för dig. Min dörr står alltid öppen när du behöver! Om jag fick önska så skulle du få ha ett oändligt liv iallafall att jag får dö före dig för jag skulle aldrig någonsin klara av att förlora dig, den smärtan skulle vara för stor för mig att klara. Du är och förblir min lillebror och jag kommer alltid att älska dig, glöm aldrig det!






1 har kommenterat

bror

:')

2010-07-18 23:51:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan