I wanna run to you

Gosh vad jag är trött idag. Jag är en levande zombie. Just nu önskar jag att klockan kunde vara 21.30 så att jag kunde få lämna jobbet och hoppa ner i sängen. Jag tror att jag kommer att somna direkt jag kommer hem. Jag ska iallafall lägga mig i sängen och göra ett försök. Varför måste dagarna gå så fruktansvärt sakta, bara för att man vill hem och sova eller?

Nåja, vad säger vädret idag då? satan vad kvavt det är ute. Luften står ju helt stilla och man märker då ingen skillnad på ute och inne. Och tydligen så är det sånt här väder i småland också. Hur ska jag palla det då? jag kommer ju att . Det är 7 dagar kvar innan jag och martina sticker iväg dit på en liten 5 dagars semester. Som jag längtar!!;D




over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan