Grattis Simon!:)

Idag fyller världens bästa simon 20 år. Grattis på dig vännen!:)

Idag så blev det en rejäl sovmorgon till klockan 12 men det finns en bra förklaring på det och den är att jag somnade inte förens halv 5 imorse. Jag kunde verkligen inte sova och min lägenhet kokade av värme och hur bra går det att sova då? jag vet inte hur många gånger jag vände fram och tillbaka på täcket för att det skulle bli kallare.
Nåja, iallafall så ringde Simon vid ett och frågade om jag ville följa till stan och svaret på det var ju självklart ja. Jag har inte shoppat något den här månaden så det kliade lite i fingrarna. Dock var jag nog mest smakråd till herr Öhman men det var lika trevligt och jag fick komma hem med två påsar iallafall!:)

Nu har jag precis kommit ut ur duschen så nu ska jag fixa till mig lite och sen bär det av med anna till svensbyn och efter det blir det en promenad!:)


Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan