Där spriten går in där går vettet ut!

Från och med denna dag så ska jag aldrig mera dricka alkohol. ALDRIG! vad är mitt problem? Först och främst så gör jag alltid illa mig. På examen så ramlar jag och får en spricka i knät plus en inflamation och nu har jag klämt fingret i en jävla bildörr. Fingret ser nästan ut som en balong och skiftar i färg mellan lila, blått och svart. Läckert! sen för det andra! jag ska alltid prata i telefon, VARFÖR?! varför, varför, varför? man säger ju ändå bara saker som man inte ska säga!!!! nedå, men klart att jag ska göra det så att man har suuuuuuuuuuuper ångest dagen efter. Ne, jag ska slänga bort min telefon så att alla vet. Jag ska inte vara kontaktbar på det senaste året och sen ska jag låsa in mig i min lägenhet eller kanske flytta till någon grotta.

Sen vill jag bara tacka mig själv för att jag är en jävla idiot. Det är precis vad jag är en stor jävla IDOT!

1 har kommenterat

hrj

bara ringer och väcker mig---:P

2010-07-15 08:03:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan