Vi var bakis och tänkte " äh vafan vi tar en omgång till!"

Jävlar i helvetet vilken helg det har varit! Det började i fredags. När vi kom till skellefteå så for vi och åt en dyr jävla middag på kriti och sen for vi och kollade på en backtävling. dock så frös vi så mycket så vi for till Mange och gjorde oss i ordning och sen började vi att festa. Vi gick ut på kalles där alla var redigt fulla. Jag har lite minnes luckor men kul hade vi det vet jag! Vid ett snåret så kom nicke och hämtade upp oss och vi for och sov hos han. Jag har aldrig sovit i en sån skön soffa NÅGONSIN! Lördag vaknade jag halv 8 på morgonen och Anna var nog inte så glad på mig för att jag vaknade så tidigt men nåja, vi for ut på stan och var bakis. Jag lovar att alla tittade på oss för vi var riktigt slita. Vid halv 2 kom empa och vi bestämde oss för att festa igen så empa gick på sys och vi fick låna manges lägenhet så vi drog igång igen. Vi for ut på statt och där var det riktigt kul. Jag träffade erika som jag inte har träffat sen i sommras, fun! sen for vi åter igen hem till nicke och sov. Den här gången vaknade jag också tidigt men somnade om till ett! helgen har varit prefekt och jag ångrar inte för en sekund att vi festade två dagar! Nu blir det inte att röra en droppe alkohol förens nästa helg då jag ska till jessica i vemdalen!;)





















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan