Normalt med tre pungkulor?

Jag är inne dagligen och kollar en sida där folk skickar fel sms till fel personer och ofta så ligger jag och viker mig i skratt!;D
Här får ni några bra fel sms.


Till: Faster Karin
Sms: Är det normalt med 3 pungkulor eller? Skulle inte tro det. Men det har jag märkte jag precis.
Svar: Du kanske har fått brock vännen

Förklaring: Skulle skicka till min polare att jag kände nåt mer än mina två ordinarie kulor till en polare. Faster fick meddelandet. Jag har inte träffat henne sedan dess.



Till: Chefen
Sms: Jag är fortfarand öm sen i går kväll. Du var helt galen och tog mig så hårt så jag kan knappt gå till jobbet nu :) Ses i kävll puss
Svar: Jå då det klarar du. Ses snart istället /Matz

Förklaring: Skulle skicka till min man men skickade till chefen. Jag tänkte säga upp mig




Till: Mamma
Sms: Suger du av mig när jag kommer hem eller ska jag bli tvungen att straffknulla dig? ;)
Svar: Skämmes...

Förklaring: Jag och min flickvän brukar skicka lite skämtsamma och snuskiga sms men den här gången blev det lite fel :( Skämmes gjorde jag... Suck

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan