Mitt blod frös till is

Herregud vilken natt jag har haft. Jag har legat vaken frysit, haft ont precis över allt och gråtit. När jag frös som mest var jag säker på att mitt blod höll på att frysa till is. Det var fruktansvärt. Mamma vaknade när jag satt i tv rummet och hon kom upp med alvedon gav mig sockar och en morgonrock. Jag somnade efter det, tack gode gud! Idag mår jag snäppet bättre. Jag får lite svettil ibland men det står jag ut med. Jag har ingen feber iaf och jag hoppas på att få slippa. Jag steg upp vid tio och sitter fortfarande i morgonrock och jag har verkligen inga planer på att ta på mig nå kläder:P

Ne, nu ska jag ta och ringa min älskade sambo och prata ett tag med han!:) ha det bra fuckers

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan