You made me do this

Det känns som att idag kommer att bli en hektisk dag. Snart ska jag följa Empa till Mogården, hämta min plattång som är i stan med alla andra saker i ett garage, tvätta, packa alla saker tills imorgon, Hämta pappas dvd, kolla på en soffa. Ja, och allt som man ska hinna göra där imellan. Nåja, ibland är livet stressigt!

Den här tiden imrgon sitter jag i Östersund och väntar på bussen till Vemdalen och klockan 18.00 är jag framme. Jessica skulle komma och hämta mig på busstationen i Vemdalen och sen tror jag faktiskt att jag kommer att gå till baren och ta en öl och se när dom jobbar :) Dock ser jag INTE fram emot att stiga upp typ halv 5 inatt. Vi måste fara då så jag hinner med tåget från Sundsvall till östersund... Fan att vemdalen ska vara så långt bort ;/


Fuck you, i don´t want you back!!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan